هتلهای پنج ستاره استانبول
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول  پنج ستاره

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول هتلی پنج ستاره زیبا می باشد که فروشگاه های مختلف و متعددی برای خود دارد. هتل آوانگارد استانبول دارای هشتاد و چهار اتاق می باشد. اتاق های این هتل آوانگارد استانبول دارای عایق صوتی می باشد. هتل آوانگارد استانبول مجهز به اتاق جلسه می باشد. در این هتل خدمات نگهداری و مراقبت از کودکان وجود دارد. امکانات هتل آوانگارد استانبول رستورانی زیبا با غذاهای متنوع و لذیذ , پذیرش 24 ساعته , مجهز به سیستم تهویه , آسانسور , فروشگاه برای خریداری لوازم مایحتاج , انبار برای تحویل بار و چمدان , لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی , اتاق مجهز برای جلسات , صرافی که بتوانید در کوتاه ترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید , سرو صبحانه در اتاق , کرایه اتومبیل , کپی و فکس , سالن بدنسازی , استخر سرپوشیده , اتاق ماساژ , جکوزی , سونا , حمام ترکی و حمام بخار و....می باشد که مسافران تور استانبول اقامتی به یادماندنی را در هتل آوانگارد استانبول تجربه خواهند کرد.

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

هتل فر سیزنز استانبول پنج ستاره

هتل فر سیزنز استانبول

هتل فر سیزنز استانبول هتلی پنج ستاره‌ زیبا و آرام می باشد که به دور از شلوغی های استانبول می باشد و محیطی با آرامش کامل برای مسافران تور استانبول مهیا کرده است. اتاق‌های زیبای هتل فر سیزنز استانبول با دکوراسیون زیبای اتاقها و لاوی هتل و امکاناتی که برای هتل پنج ستاره لازم می باشد که هتل را در سطح استانداردهای یک هتل مطلوب و مناسب برساند که مسافران در اقامت خود آرامش و خاطره خوشی را تجربه نمایند. هتل فر سیزنز استانبول دارای چند استخر بزرگ و تمییز و مجهز می باشد, صرافی که بتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید، کرایه و فروشگاه دوچرخه که بتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید . هتل فر سیزنز استانبول از مسجد آبی و مسجد ایاصوفیا و گرند بازار نسبتا دور می باشد اما با اتومبیلی و تاکسی که هتل در اختیارتان قرار می دهد می توانید به قسمت های مختلف شهر زیبای استانبول بروید. امکانات دیگر هتل فر سیزنز استانبول سالن ورزشی مجهز , سالن ویژه کنفرانس، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ، حتی می توانید سرو غذا در اتاق خودتان هم داشته باشید . اقامت در هتل فر سیزنز استانبول لحظات خوش و دلنشینی را برای مسافران تور استانبول به همراه دارد. هتل زیبای فر سیزنز استانبول نزدیک تنگه زیبای بسفر می باشد که منظره و چشم انداز بی نظیری را در طول شبانه روز دارد. هتل خدمات خود را در طول 24 ساعت شبانه روز برای مسافران و میهمانان تور استانبول خود ارائه می دهد.

هتل فر سیزنز استانبول

 

هتل فر سیزنز استانبول

هتل فر سیزنز استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

هتل سلطانیه استانبول پنج ستاره

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول هتلی تازه ساز و با طراحی زیبا می باشد. برای معماری هتل سلطانیه استانبول سعی شده از معماری زمان عثمانی استفاده شود. صبحانه‌ هتل سلطانیه استانبول دارای کیفیتی بسیار عالی می باشد . خوراکی های محلی تازه مانند: پنیر، قهوه‌ی ترک، میوه‌ تازه رسیده و آب‌میوه‌ طبیعی از بوفه صبحانه‌ معروف هتل سلطانیه استانبول می باشد. پرسنل هتل سلطانیه استانبول رفتار بسیار محترمانه و صمیمی دارند . هتل سلطانیه استانبول در مرکز شهر واقع شده است .اکثر اتاق‌های دارای تلویزیون صفحه‌ بزرگ و تخت می باشد. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد . دیگر امکانات هتل سلطانیه استانبول عبارتند: اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس، سالن ورزش، اینترنت با سرعت بالا، پارکینگ رایگان، سوییت، حتی سرو غذا زا می توانید در اتاق و استخر داشته باشید.

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: